Burmistrz Grodziska Mazowieckiego, realizując obowiązki wynikające z art. 28aa ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym, przedstawi Radzie Miejskiej „Raport o stanie Gminy Grodzisk Mazowiecki za 2024 rok”.

Sesja absolutoryjna z debatą nad Raportem odbędzie się:
25 czerwca 2025 r. o godz. 17:00 w Willi Niespodzianka

W debacie udział biorą radni, a także mieszkańcy Grodziska Mazowieckiego, którzy chcą zabrać głos.
Aby wziąć udział, należy złożyć pisemne zgłoszenie do Przewodniczącej Rady Miejskiej, poparte co najmniej 50 podpisami mieszkańców.

Ważne informacje:

  • zgłoszenia przyjmowane są w Urzędzie Miejskim, ul. T. Kościuszki 12a, Sala Obsługi Mieszkańca, w godzinach pracy urzędu.
  • termin składania zgłoszeń upływa 23 czerwca 2025 r. – zgłoszenia po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  • liczba mieszkańców, którzy mogą zabrać głos podczas debaty, jest ograniczona do 15 i decyduje kolejność zgłoszeń.

Link do raportu on-line
Formularz zgłoszenia do udziału w debacie

Zapraszamy do udziału i aktywnego udziału w życiu naszej gminy.